Gwarancja
Produkty firmy Pod poduchą są objęte 100 dniowa gwarancją. W przypadku wykrycia wady w produkcie, skontaktuj się z nami poprzez maila sklep@podpoducha.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 530421997
Prosimy o zachowanie dowodu zakupu produktu ( e.maila potwierdzającego zamowienie/dowód wpłaty)
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 530421997
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@podpoducha.pllub telefonicznie: 530421997. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Produkty w sklepie internetowym Pod Poduchą sa robione ściśle według wskazań klienta (na specjalne zamówienie). W przypadku braku zamówienia w ogóle nie zostały by wyprodukowane dlatego nie podlegaja zwrotowi.
Prodkty kupione od ręki, bedące na stanie magazynowym sklepu podlegaja zwrotowi w terminie 10 dni od otrzymania zamówienia, nie moga byc uszkodzone ani nie moga nosić śladów uzytkowania.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
1. Mailowo lub listownie poinformuj nas o chęci zwrotu produktu, zanim odeślesz zamówinie poczekaj na naszą odowiedź.
2.Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością na adres Szafirowa 10,97-200 Tomaszów Maz
3.W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.